Klantenservice Essent

Ben jij op zoek naar informatie over de diensten en producten van een energieleverancier zoals Essent, dan wil je natuurlijk graag contact op kunnen nemen met de klantenservice bij Essent. Als jij bijvoorbeeld naar hen over wilt stappen, dan wil je voordat je dit doet uiteraard eerst meer weten over de voorwaarden die zij stellen en de tarieven die zij rekenen. Doordat we in Nederland vrij zijn om te kiezen welke leverancier wij willen hebben, kunnen we kiezen uit heel veel verschillende energieleveranciers en zo een contract kiezen dat het best bij ons past. Maar om te weten of zij een goede optie voor jou hebben, is het verstandig om eerst met de klantenservice van Essent in contact te komen. Je kunt aan hen dan al je vragen stellen. Zo kom je er snel genoeg achter of zij voor jou de juiste keus zijn of dat je toch beter kunt kiezen voor een van de andere energiemaatschappijen. Maar hulp van de klantenservice van Essent komt niet alleen goed van pas op het moment dat je twijfelt of je al dan niet klant bij hen wilt worden, zij bieden ook uitstekende hulp aan bestaande klanten.

Contact opnemen met klantenservice Essent

Ook als je al de keus hebt gemaakt dat je bij hen klant wilt zijn, kan het gebeuren dat je graag een gesprek wilt hebben met de klantenservice bij Essent. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat je niet zeker weet of je wel op de juiste manier je meterstanden hebt doorgegeven. Of je hebt vragen over de duur van je contract en de bijbehorende tarieven. Misschien wil je wat wijzigen, wil je voor een ander contract bij hen kiezen. Of het kan gebeuren dat je een rekening van hen hebt gekregen waar je het niet mee eens bent, waarbij de genoemde bedragen naar jouw mening niet kloppen. Door met de klantenservice van Essent contact op te nemen, kun je dan uitleggen waar naar jouw idee de fout zit en wat volgens jou het correcte bedrag zou zijn. En zo zijn er nog wel meer zaken die je met hen zou kunnen overleggen. Zoals het verrekenen van zelf opgewekte stroom door middel van zonnepanelen of juist de mogelijkheid van het laten plaatsen van deze panelen bij jou thuis. Wat jouw vraag, probleem of klacht ook is, de medewerkers van de klantenservice bij Essent staan graag voor jou klaar!

Verschillende opties

Wil jij de klantenservice van Essent contacteren, dan heb je hiervoor verschillende mogelijkheden. Je kunt heel veel informatie al online op hun website vinden, net als het antwoord op veelgestelde vragen. Ook kun je hen een mail sturen of bijvoorbeeld via sociale media even een berichtje sturen. Maar de meeste mensen geven toch nog de voorkeur aan bellen, dat biedt immers de mogelijkheid om rechtstreeks met een medewerker in gesprek te komen en dat kan het een stuk eenvoudiger maken om het precieze probleem of de exacte klacht voor te leggen en een oplossing te zoeken. Ook heb je dan meteen antwoord op je vragen. Bel je naar de klantenservice van Essent, dan krijg je een keuzemenu te horen, zoals bij zoveel bedrijven het geval is. Je hebt dan de keus uit de volgende opties:

  • toets 1 voor mensen die nog geen klant zijn
  • toets 2 voor vragen over verhuizingen
  • toets 3 als jij je contract op wilt zeggen
  • toets 4 als je over stadsverwarming een vraag wilt stellen
  • blijf aan de lijn als je een andere vraag of klacht hebt

Op de site van DeKlantenservice.nl kun je nog veel meer informatie vinden over de klantenservice van Essent en manieren om hen te contacteren!

Reageren is niet mogelijk